Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat zorgt iedere week voor de planning van alle wedstrijden (tijden, veldindelingen en op zaterdag kleedkamerindeling). Scheidsrechters worden geregeld door de KNVB en door de scheidsrechtercommissie.

Kan een wedstrijd niet doorgaan of moet hij verplaatst worden omdat je team niet genoeg spelers heeft? Of wil je juist een oefenwedstrijd inplannen? Om alles in juiste banen te leiden, neem je altijd per mail contact op met het wedstrijdsecretariaat. Hoe gaan we er mee om?

Verplaatsen wedstrijd
Voor het verplaatsen van een wedstrijd hanteren we een aantal regels. De regels lees je hier.

Afgelasten wedstrijd
Kan een wedstrijd niet doorgaan en wil je de wedstrijd afgelasten? In de week voorafgaand aan de wedstrijd, neem je contact op met het [email protected]. Op de speeldag zelf bel je naar het clubhuis, tel. 050-5349477. Lees hier de regels.

Aanmelden oefenwedstrijd
Oefenwedstrijden ofwel vriendschappelijke wedstrijden kunnen altijd gepland worden als er ruimte is op ons sportpark. Lees hier alle informatie omtrent het aanmelden van een oefenwedstrijd.

Aanmelden toernooi
Andere clubs of verenigingen kunnen toernooien per mail kenbaar maken aan onze club. Mail je toernooi (data, locatie, extra informatie) naar [email protected]. Alle toernooien die zijn aangemeld bij v.v. Gorecht, vind je in het toernooi overzicht op onze website.

Frans_Schmidt.jpg          Arjan_Sloot.jpg

Frans Schmidt                           Arjan Sloot