Welkom Jorick de Haan, nieuwe HJO-bovenbouw

26 april 2024 8:45

Kasper Jonker, technische commissie

Met ingang van volgend seizoen wordt Jorick de Haan de nieuwe HJO-bovenbouw. Hij neemt de taken over van Martin de Veen. Martin neemt afscheid van Gorecht en gaat verhuizen naar Duitsland. Hij is 6 jaar lang verdienstelijk geweest binnen v.v. Gorecht als trainer en HJO-bovenbouw.

Jorick de Haan is een oude bekende van v.v. Gorecht. Hij is lid van Verdienste geweest voor het organiseren van de jeugdvoetbaldagen en heeft binnen Gorecht veel jeugd- en seniorenteams training gegeven. Ook had hij een voetbalschool en was assistent-trainer bij het eerste onder leiding van Bert Vos.

De afgelopen 5 jaar is hij 3 jaar lang hoofdtrainer geweest bij Glimmen in de derde klasse en is hij één seizoen HJO-bovenbouw geweest bij FC Zuidlaren.

Jorick de Haan: "Ik ben blij om als HJO terug te keren bij v.v. Gorecht. Deze functie past beter bij mijn huidige werk bij Sport Fryslân, waar ik als Clubondersteuner soms in de avond op bezoek ga bij besturen van sportclubs om ze te helpen met vrijwilligersbeleid, ledenbeleid of financiën. De leukste tijd van mijn trainersloopbaan heb ik bij v.v. Gorecht gehad. Ik wil mooie ervaringen toevoegen en jeugdtrainers de ondersteuning bieden die ik zelf vroeger van de toenmalige HJO heb gehad.

Ik kijk ernaar uit om iedereen van v.v. Gorecht weer te zien en te spreken. Het is prachtig om te zien dat veel topvrijwilligers nog steeds zo actief en waardevol voor ons Gorecht zijn."

Lees meer over:
bovenbouw hjo